Preguntes freqüents

Com realitzo una comanda de compra?
Pots realitzar la teva comanda a través de la nostra botiga en línia, afegint els productes que vols adquirir a la cistella de compra i seguint els passos indicats per a realitzar la comanda.

A més, també pots realitzar qualsevol comanda via telefònica, trucant al 93 430 06 90.

Necessito crear un compte per fer una comanda?
No, pots realitzar les teves compres sense crear un compte. De totes maneres, et recomanem crear un compte per facilitar el seguiment de la teva comanda, la realització de properes compres i per poder gaudir d’avantatges i descomptes exclusius.

Feu enviaments internacionals?
Actualment només realitzem enviaments a Espanya.

Quant de temps triga a arribar una comanda?
El temps de lliurament aproximat és de 3-5 dies laborables.

Quin és el cost de l’enviament?
Realitzem enviament dins la Península sense cost en comandes superiors a 250 €. Per a la resta de comandes el cost d’enviament és de 5 €.

Puc recollir la meva comanda a la botiga física?
Sí, pots recollir sense cost la teva comanda a la nostra botiga del Carrer Loreto, 9-11 de Barcelona. En aquest cas, contactarem amb tu per informar-te de quan pots passar a recollir-lo.

Quins mètodes de pagament admeteu?
La nostra botiga en línia et permet pagar les teves comandes amb targeta de crèdit / dèbit o amb Paypal.

En cas de voler realitzar el pagament amb transferència bancària, posa’t en contacte amb nosaltres.

Puc retornar o canviar la comanda?
Sí, les compres en línia poden ser retornades o canviades sense cost fins 15 dies després de la recepció. El reemborsament o el canvi es farà un cop el producte hagi arribat a les nostres oficines i es comprovi que es troba en perfecte estat. En cas de realitzar un canvi per un altre article, no se’t cobrarà el cost de la devolució però hauràs d’assumir el cost del nou enviament. També pots fer el canvi o la devolució dirigint directament a la nostra botiga física situada al Carrer Loreto, 9-11 de Barcelona, presentat el tiquet de compra o el correu electrònic de confirmació.

Els articles comprats a les nostres botigues físiques no poden retornar-se a través de la nostra pàgina web. Aquestes devolucions s’han de fer a la mateixa botiga física en la qual es va comprar l’article presentant el tiquet de compra.

Com puc fer una devolució o canvi?
Tens 15 dies després de rebre la comanda per contactar amb nosaltres i sol·licitar el canvi o la devolució a través del nostre correu electrònic o telèfon. Quan rebem la teva sol·licitud contactarem amb l’empresa de transport perquè passi a recollir el paquet.

També pots fer la devolució o el canvi dirigint-te directament a la nostra botiga del Carrer Loreto, 9-11 de Barcelona. En aquest cas, has de presentar el tiquet de compra o el correu electrònic de confirmació.

Com es realitzarà el reemborsament?
La devolució d’una comanda donarà lloc a un reemborsament igual a cost dels productes retornats. Les devolucions parcials donaran lloc a reemborsaments parcials.

PRIETO gestionarem l’ordre de devolució sota el mateix sistema que es va utilitzar per realitzar el pagament en un termini de 3 dies hàbils des de la confirmació de l’arribada al magatzem de la comanda. L’aplicació de la devolució en el compte o targeta de client dependrà de la targeta o l’entitat emissora.

Què passa si rebo un producte defectuós?
En el cas que rebis un producte defectuós tens 15 dies per contactar amb nosaltres i informar-nos perquè puguem gestionar el canvi. En aquest cas sempre s’efectuarà un canvi pel mateix article. Només se’t cobrarà el cost del primer enviament, fent-nos càrrec dels ports corresponents a la devolució i al nou enviament.

Quins articles no admeten canvis i devolucions?
No s’admeten canvis i devolucions de peces fetes a mida o arranjaments.

Teniu servei de reparació?
Sí, si té qualsevol contratemps amb algun dels nostres productes o altre producte de pell no dubti en contactar amb nosaltres. Avaluarem quina és la incidència i et donarem la millor solució viable a un preu ajustat.